Digital Strategi Företag 2015

Dags att göra insatser och tänka ut er egna Digital Strategi för 2015

2014 år har kantrats av en valberedning som ej kan tänka gemensamt,
en nollränta då sverige tänker på inflation. Samtidigt som USA:s ekonomi
går som tåget. Exporten ökar, och då främst inom Stål och skog.
Samtidigt brinner oljepengar i öst. (Ryssland)

Men hur har du tänkt att ditt företag skall öka marknadsandelar.

Hur har ditt 2014 gått, var är dina viktigaste kanaler för dina kunder? Medialt såsom genom dina kontakter.

Det är väl dags att in i det minsta kryphålet se efter vart dina insatser har lönat sig bäst.

Har ni kanske vissa kunder som troget följer er, arbetar med er. Har ni någon bransch där ni tappat marknadsandelar? Varje litet hål måste finnas genomtänkt. För 2015 är ett år där Sveriges inflation och ekonomi skall bli stark och hållbar. Förmodligen ett företagsklimat som passar just dig?

Vad gör du och ditt företag idag?

Här vill jag vara hård och inte säga vad ni gör enskilt idag, utan vad ni åstadkommer idag?

Vet du inte vart du är, vad du gjort och vad du vill åstadkomma är detta nyckel nummer 1.

Hur har din lönsamhet artat sig under året?

Har ni växt i personalstyrka, men ej ökat i omsättning avsevärt?

Det är viktigt att varje individuellt företag ser om lönsamheten.

Då menar jag inte pengar in för stunden, utan en väl avvägd affärsplan, ett växande företagsklimat består ej i snabba pengar. Dina kontakter är ditt växande företag.

Till sist enligt ovanstående ”dina kontakter är ditt växande företag”, se till att tänka ut hur du ännu bättre kan nå ut med ditt språk till dina kunder.

Vi på BananByrån kan hjälpa er med eran egen PR strategi.

Vi utformar gärna enklare eller mer avancerade PR-målsättningar.

Våran kompetens sträcker sig från strategi till faktiska resultat.

Genom oss har ni en och samma partner för Mediainsatser digitalt som exempelvis genom Google, till Affiliate marknadsföring.

Är det dags att fräscha upp er insida, samtidigt som det är ett skjutande problem framåt?

Tiden räcker aldrig till, den kommer ej räcka till då ni är tvungna heller.

Vi möter dagligen kontakter med våra partners där vi är problemlösare, en propplösare.

Det är dags att dra er i kragen lite. Ert företag skall växa under 2015, Vi vill vara den som bär ansvaret för att önskemål faktiskt blir verklighet.

Välkommen till BananByrån du också under 2015.